Zaradi trenutnih razmer PRIPOROČAMO plačilo s PayPalom ali z bančnim nakazilom Preberi več Opusti

6 vaj za povečanje libida

povečanje libida

Libido je v veliki meri vezan na naše psihofizično stanje in z dolgoročnim zanemarjanjem fizične in tudi mentalne aktivnosti mu lahko resno škodimo.

Nudimo vam 6 lahkih in manj lahkih vadb, ki bodo če jih boste redno uporabljali, pozitivno vplivale na vaš libido in spolno življenje na splošno.

1. Mentalne vadbe

Ogrejmo se z nekaj minutami lahke mentalne aktivnosti. Sprostite se, zaprite oči, globoko dihajte in zanemarite bilo kakšno fizično aktivnost. Zamislite si prijetne seksi slike in razmišljajte o različnih seksualnih scenarijih. Prepustite se mislim o lastnih spolnih izkušnjah ali si zamislite sliko, ki vas vzburja. Razmišljajte o podrobnostih, kapljicah znoja, toploti kože in hitrem dihanju. Ne podcenjujte moči misli.

2. Vaje dihanja

Druga najmanj fizična vaja je vaja dihanja. Ta je sestavljena iz naslednjih korakov:
– vdihnite globoko in zelo počasi (okoli 5 sekund) skozi nos
– zadržite dih 15 sekund
– počasi izdihnite skozi usta (okoli 10 sekund)
– ponovite vajo 8 – 10 krat

Med vajo se koncentrirajte na posamezne korake, in če želite še večji efekt, si med vdihom predstavljajte kako z vnosom kisika prihaja kri v genitalije, med izdihom pa gre kri naprej v telo.

3. Keglove vaje

Koristi rednega izvajanja Keglovih vaj so številne – ženskam olajšajo doseganje orgazma in povečajo njegovo moč, zmanjšujejo možnost trganja nožnice med porodom ter tudi inkontinenco kasneje v življenju in vračajo elastičnost nožničnih mišic po porodu. Moškim pa Keglove vaje pomagajo pri kontroli orgazma, pomagajo pri prezgodnji ejakulaciji in povečujejo intenziteto erekcije.

Ženske in moški izvajajo to vajo na isti način – po lociranju svoje pubokokcigealne mišice (mišica, ki omogoča, da ustavite tok urina med uriniranjem) ponavljajte ta postopek – stisnite mišico kot da želite ustaviti uriniranje.

Kontrakcijo zadržite 4 do 5 sekund in potem sprostite mišice za 3 sekunde. Ponovite vajo 15 krat, 3krat dnevno. Ko napredujete lahko postopno povečujete zadrževanje kontrakcije do 10 sekund.

4. Počasen sprehod

Naslednja v nizu počasnih vaj je enostaven sprehod, po možnosti na lep in sončen dan. Sončni žarki so eden od najboljših načinov za vzbujanje spolne želje, ker vzbujajo proizvodnjo vitamina D in oskrbijo telo z energijo, kar je ključno za zdrav libido, medtem ko pinealna žleza, ki energijo prejema s svetlobo, izloča serotinin (hormon sreče), kar močno vpliva na naše razpoloženje.

5. Joga

Prakticiranje joge poboljšuje pretok energije v telesu, naredi ga bolj fleksibilnega, povečuje spolno željo in omogoča boljši pretok krvi, kar skupaj privede do boljših spolnih odnosov. Boljša cirkulacija pomeni več krvi v genitalijah, medtem ko več kisika v krvi omogoča boljši fokus. Joga celo telo postavi v ravnovesje.

6. Vadba / Fitnes

Kratko in jasno – bilo katera vadba dobro vpliva na vaš libido. Tudi lahke kardiovaskularne vadbe so odlične zato, ker zmanjšujejo stres in poboljšajo pretok krvi v telesu, za kar vam bo libido zahvalen.

Ker je testosteron ena od najbolj pomembnih sestavin zdravega libida pri moških je dobro izvajati vaje, ki vplivajo direktno na njega – vaje moči. Izvajajte vaje moči za velike mišične skupine, tako imenovane kompleksne vaje »compound«, ki aktivirajo več mišičnih skupin in vplivajo na naravno višanje testosterona, primeri takih vaj so bench press, počepi in mrtvi dvig.

Zdrav libido v zdravem telesu

Kot tudi vsi ostali psihofizični vidiki našega izgleda, bo tudi libido na vrhuncu ko je telo zdravo in v dobri formi in um pozitiven. Zdrav libido lahko prihaja samo iz zdrave, uravnovešene osebe, ki ni pod vplivom stresa, pritiska ali depresije ter ima rada svoje telo in mu hoče dobro.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.