Pogosta vprašanja (FAQ)

Potrebujete pomoč? Odgovore na večino vaših vprašanj, lahko najdete v naši bazi najbolj pogosto zastavljenih vprašanj. Če še vedno ne najdete odgovora, nas prosim kontaktirajte. Nakupovanje na Libido.si je diskreteno, enostavno in varno, vse izdelke imamo vedno na zalogi, razen če na izdelku ni navedeno drugače.

Naročanje izdelkov

Kako naročiti na Libido.si?
Naročanje na spletni strani Libido.si je hitro, enostavno in popolnoma diskretno. Naročite lahko na 2 načina: 1. Uporabite sistem internetne trgovine - (24/7) 2. Pošljite e-mail na narocilo@libido.si - (24/7) Podrobnosti o načinu naročanja, si lahko preberete tukaj.
Ali se moram za naročilo registrirati?
Za naročanje registracija ni obvezna, naročate lahko kot registriran ali neregistriran uporabnik. Z registracijo lahko spremljate zgodovino svojih naročil in dodajate izdelke na listo želja, spremenite lahko svoj naslov in geslo.
Ali imate vodič za nakup izdelka?
Vsekakor imajo vse kategorije izdelkov iz naše ponudbe, vodič za nakup izdelka. Če iščete svojo prvo spolno igračko ali pa nadgrajujete svojo kolekcijo, Libido.si vodiči so tukaj, da vam pomagajo izbrati idealno igračko za vas, vašega partnerja ali pa kot darilo.

Diskretno pakiranje

Ali je paket diskretno zapakiran?
Razumemo, da vam je popolna zasebnost in diskretnost izjemno pomembna. Da bi vaša intimnost ostala samo vaša, vse proizvode pakiramo IZJEMNO diskretno v standardni, netransparentni kartonski škatli ali natransparentni zaščitni kuverti, z zračnimi blazinicami. Na paketu so navedeni izključno vaši podatki, ter podatki podjetja, ki pošilja paket, Obelisk d.o.o. Nikjer na paketu ni navedeno “Sex Shop”, “Libido.si” ali kakršna koli asociacija iz kje prihaja paket, ter nihče (vključno z dosavljalcem) ne more predvidevati vsebine paketa oz. kdo ga pošilja. Več o diskretnem pakiranju in izzgledu paketa si lahko preberete tukaj.

Odprema in dostava

Katere vrste odpreme in dostave nudite?
Libido.si nudi odpremo in dostavo paketa na področju celotne Slovenije z dostavno službo. Več o dostavi si lahko preberete tukaj.
Kdaj lahko pričakujem dostavo?
Naročila od ponedeljka do petka do 14:00 ur odpošiljemo še isti dan in dostavimo in 1-2 delovni dneh. V primeru popoldanskih naročil se dostava opravi drugi delovni dan. Naročila prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih bodo realizirana prvi delovni dan.
Kakšna je cena dostave?
CENIK: Dostavna služba – (naročilo do 50 EUR): 3,90 EUR Dostavna služba – (naročilo nad 50 EUR): BREZPLAČNO Več o dostavi si preberite tukaj.
Ali lahko paket prevzamem osebno?
Libido.si je izključno internetna trgovina, nimamo izložbenega prostora, niti fizične poslovalnice v kateri, bi lahko opravili nakup ali dvignili paket.
Ali dostavljate tudi na drug naslov (na primer, na delovno mesto?)
Za dostavo na delovno mesto, vas prosimo, da nam v opombi navedete ime podjetja, saj dostavljalci avtomatsko iščejo priimek na navedenem naslovu.
Kaj če me ne bo na naslovu, ko pride dostavljalec?
V kolikor vas ni bilo na naslovu, ko je dostavljalec poskušal dostaviti, vam bo pustil obvestilo o dospeli pošiljki, na kateri je označena številka pošiljke in telefonska številka servisa za uporabnike. Pošiljka bo vrnjena v regionalni zbirni center. Vse kar morate storiti je, da se obrnete na servis za uporabnike in se dogovorite za nov čas dostave.
Še vedno nisem dobil/a svojega paket. Zakaj?
Če ste naročili preko sistema spletne trgovine, prosim preverite vaš email (in nabiralnik vsiljene pošte). Na navedeni e-mail naslov, ki ste ga uporabili pri naročanju, vam bo po odpremi pošiljke, dostavna služba poslala e-mail obvestilo, v katerem je navedena številka pošiljke in link na Track & Trace sistem, preko katerega lahko spremljate potek odpreme paketa. Na voljo smo vam za vsa dodatna vprašanja.
Ali lahko spremljam potek odpreme paketa?
Na navedeni e-mail naslov, ki ste ga uporabili pri naročanju, vam bo po odpremi pošiljke, dostavna služba poslala e-mail obvestilo, v katerem je navedena številka pošiljke in link na Track & Trace sistem, preko katerega lahko spremljate potek odpreme paketa.

Plačevanje naročila

Na katere načine lahko plačujem?
Plačevanje je možno z gotovino s plačilom po povzetju ali preko nakazila (internetno bančništvo) in preko PayPal storitve. Več o možnostih plačevanja, si preberite tukaj.
Ali lahko z načinom plačila po povzetju, plačam s kreditno kartico?
V kolikor izberete plačilo po povzetju, lahko dostavljalcu plačate izključno v gotovini.

Vračilo in zamenjava

Kaj če mi izdelek ne odgovarja?
Razumemo, da je preko interneta težje izbrati idealen izdelek in ravno zato, vam na Libido.si omogočamo enostavno vračilo in zamenjavo izdelka v roku 14ih dni. Če niste zadovoljni z izdelkom, ki ste ga naročili ga lahko vrnete in povrnemo vam polni znesek vašega plačila. Vsi vrnjeni izdelki morajo biti neuporabljeni, ne nošeni in ne odprti, ter vrnjeni z vsemi prejetimi deli in v originalnem pakiranju. Zaradi higienskih razlogov Libido.si v nobenem primeru ne bo sprejel vrnjenih, izdelkov, ki so odprtih in / ali uporabljeni. Več o pogojih za vračilo ali zamenjavo si lahko preberete tukaj.
Prejel sem okvarjen / napačen izdelek.
V kolikor ste po naročilu prejeli napačen ali tovarniško okvarjen izdelek, nas prosim kontaktirajte, da vam ga zamenjamo z novim, delujočim izdelkom.
Kako lahko prekinem svoje naročilo?
V kolikor želite prekiniti naročilo, ki ste ga oddali, vas prosimo, da nam to takoj javite, tako da ne odpošljemo paketa.
Koliko časa traja garancija na izdelek?
Za vse izdelke velja jamstvo do 24 mesecev, od dneva izdanega računa. Če se med garancijskim časom zgodi, da je izdelek spremenil lastnosti ali prenehal delovati, ga lahko vrnete in izdelek bo zamenjan za isti ali sorodni izdelek. V primeru, da nimamo možnosti storiti zgoraj navedenega, vam povrnemo znesek vrednosti izdelka, v roku 14ih delovnih dni, od prijave reklamacije. V primeru reklamacije, vas prosimo, da nas pred vračilom robe obvestite z e-mailom in opisanim problemom.

Moj račun

Kako in zakaj se registrirati?
Registrirajte se, da boste lahko spremljali zgodovino vaših naročil, dodajali izdelke na listo želja in spreminjali svoj naslov ali pa geslo.
Kako uporabljati listo želja?
Kot registriran uporabnik, lahko na listo želja dodajate izdelke, ki jih želite kupiti (vendar ne takoj), Na podrobnosti izdelka kliknete “dodaj na listo želja” (desni, zgornji kot fotografije izdelka). V kolikor ste prijavljeni v svoj račun na Libido.si, lahko svojo listo želja pogledate na tem linku, kliknite “dodaj na listo želja” (desni, zgornji kot fotografije izdelka).

Kuponi in akcije

Opazil sem polje za vnos kupona v košarici, kje lahko dobim kupon?
Libido.si občasno daruje vsem kupcem ali določenim kupcem (Facebook prijateljem ali newsletter naročnikom) kupone za posebne, promocijske ugodnosti in znižanja. Tukaj se prijavite na Libido.si novice, za ekskluzivne ponudbe in kuponske akcije. Postanite naš Facebook fan, tukaj.
Kako unovčiti kupon za popust na Libido.si?
Kupon je ponavadi določena beseda ali niz znakov, za obračun popusta vpišite točen tekst kupona, v zahtevanem polju v košarici in kliknite “UPORABI KUPON” – popust se bo obračunal. Te ugodnosti izkoritite preden zaključite vaš nakup. Kuponi imajo lahko omejeno trajanje in število uporabe. Prav tako lahko popusti veljajo samo za en izdelek ali pa na omejeno/določeno vrsto izdelka.
Ali lahko vnovčim več kuponov naenkrat?
Ni mogoče vnovčiti več kuponov naenkrat.
Ali kuponi veljajo na izdelke v akciji?
Kuponi ne veljajo na izdelke, ki so že v akciji.
Kako lahko izvem kdaj imate novo akcijo?
Prijavite se na Libido.si novice, za akcije in vse ekskluzivne kuponske ponudbe, tukaj. Postanite naš Facebook fan, tukaj.

Varnost in zasebnost

Ali je varno kupovati na Libido.si?
Kupovanje v spletni trgovini Libido.si je varno in diskretno. Zavezani smo k spoštovanju vaše zasebnosti in varnosti. Več o varnosti kupovanja si lahko preberete tukaj.
Kako se lahko izpišem iz vaših novice?
V kolikor se želite izpisati iz naših novic, kliknite na link, ki se nahaja na dnu novice, ki ste jo prejeli.