Vračilo in zamenjava

Odstop od pogodbe
Potrošnik ima pravico, da v 14 ih dneh od prevzema blaga podjetju pisno sporoči (na kontaktni e-naslov), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe je strošek vračila blaga.
O odstopu od pogodbe nas lahko obvestite preko elektronske pošte info@libido.si.

Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju najkasneje v 15 dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka, razen, če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala ne da bi za to bil kriv potrošnik.

• Pod nepoškodovano blago je mišljeno blago, ki je zapakirano v nepoškodovani originalni embalaži in izdelka še niste uporabljali

• Zaradi higienskih razlogov Libido.si v nobenem primeru ne bo sprejel vrnjenih, izdelkov, ki so odprtih in / ali uporabljeni

• Vrnjenemu izdelku mora biti priložena kopija računa, ki ste ga prejeli ob nakupu v naši spletni trgovini

• Če nam v zgoraj navedenem roku niste sporočili, da ste prevzeli poškodovano blago in/ali blago v zmanjšani količini, z vašim podpisom o prevzemu pošiljke potrjujete, da je bilo dostavljeno brezhibno blago in v količini, ki ste jo naročili

• Če trgovec oceni, da blago ni vrnjeno v enakem (originalnem) stanju, kot je bilo ob prodaji posredovano kupcu, si slednji pridržuje pravico do odškodnine oziroma do ponovne – in tokrat nepreklicne – dostave takšnega blaga kupcu na njegove stroške

• V primeru vračila blaga se v skladu z vašimi željami dogovorimo za zamenjavo blaga z drugim blagom oz. vam vrnemo denar na TRR (vračanemu izdelku priložite kopijo računa na katerega navedite vaš TRR). Kupnino vam bomo povrnili najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu.

• Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno Libido.si embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).

• Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo.

• Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo

• Možnost vračila ne velja za video filme, knjige in revije

• Stroške vračila blaga krije potrošnik.

Odstop od pogodbe v zgoraj navedenem zakonskem roku sporočite na naslov:
Obelisk d.o.o.
Savica I. 141
10000 Zagreb, Hrvaška
email: info@libido.si

Obrazec za vračilo

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, ki ga določa 43. člen ZVPot:

1. o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
2. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
4. o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
5. o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
6. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
8. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
9. o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;
10. sklenjenih na javnih dražbah;
11. pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;
12. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;
13. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Koliko časa traja garancija na izdelek?
Za vse izdelke velja jamstvo do 24 mesecev, od dneva izdanega računa. Če se med garancijskim časom zgodi, da je izdelek spremenil lastnosti ali prenehal delovati, ga lahko vrnete in izdelek bo zamenjan za isti ali sorodni izdelek. V primeru, da nimamo možnosti storiti zgoraj navedenega, vam povrnemo znesek vrednosti izdelka, v roku 14ih delovnih dni, od prijave reklamacije. V primeru reklamacije, vas prosimo, da nas pred vračilom robe obvestite z e-mailom in opisanim problemom.