Dostava

Stroški pošiljanja znašajo 3,90 EUR
Brezplačna poštnina velja pri nakupu nad 50 EUR

Naročila od ponedeljka do petka do 12:00 ur odpošiljemo še isti dan in dostavimo in 1-2 delovni dneh.

V primeru popoldanskih naročil se dostava opravi drugi delovni dan.

Naročila prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih bodo realizirana prvi delovni dan.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS Slovenia, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Na e-mail naslov, ki ste ga uporabili pri naročanju, vam bo po odpremi pošiljke, dostavna služba poslala e-mail obvestilo, v katerem je navedena številka pošiljke in link na Track & Trace sistem, preko katerega lahko spremljate potek odpreme paketa.

Prevzem paketov in možnosti preusmeritve
Lahko na dostavo paketa vplivate tako, da izbirate med številnimi dostavnimi možnostmi v aplikaciji GLS FlexDelivery.

Izbirate lahko med naslednjimi možnostmi:
• dostava na isti naslov na določen datum
• dostava na novi naslov
• dostava v GLS Paketno trgovino
• dostava v GLS Paketomat

Najdi GLS Paketno trgovino ali GLS Paketomat
GLS parcelshop

• Pri prevzemu paketa v Paketni trgovini se morate identificirati. Zato potrebujete veljavno osebno izkaznico ali potni list.
• Pri prevzemu paketa v Paketomatu, boste potrebovali kodo za dostop, ki jo prejmete preko SMS sporočila oz. e-pošte.
• Prevzem paketov je nato mogoč v naslednjih petih delovnih dneh v Paketnih trgovinah in v štririh delovnih dnevih v Paketomatih.

Ali dostavljate tudi na drug naslov (na primer, na delovno mesto?)
Za dostavo na delovno mesto, vas prosimo, da nam v opombi navedete ime podjetja, saj dostavljalci avtomatsko iščejo priimek na navedenem naslovu.

Kaj če me ne bo na naslovu, ko pride dostavljalec?
V kolikor vas ni bilo na naslovu, ko je dostavljalec poskušal dostaviti, vam bo pustil obvestilo o dospeli pošiljki, na kateri je označena številka pošiljke in telefonska številka servisa za uporabnike. Pošiljka bo vrnjena v regionalni zbirni center. Vse kar morate storiti je, da se obrnete na servis za uporabnike in se dogovorite za nov čas dostave.

Še vedno nisem dobil/a svojega paket. Zakaj?
Na navedeni e-mail naslov, ki ste ga uporabili pri naročanju, vam bo po odpremi pošiljke, dostavna služba poslala e-mail obvestilo, v katerem je navedena številka pošiljke in link na Track & Trace sistem, preko katerega lahko spremljate potek odpreme paketa. Na voljo smo vam za vsa dodatna vprašanja na e-mail: info@libido.si

Diskrecija
Razumemo, da Vam je popolna zasebnost in diskretnost izjemno pomembna. Da bo vaša intima ostala samo vaša, bomo vse proizvode zapakirali IZJEMNO diskretno, s standardno netransparentno kartonsko škatlo oz. z netransparentno zaščitno kuverto z zračnimi blazinicami.

Na paketu so navedeni izključno Vaši podatki in podatki podjetja, ki pošilja paket, Obelisk d.o.o.
Nikjer na paketu ni navedeno “Sex shop”, “Libido.si”. ali pa kakršnakoli asociacija od kje prihaja paket in nihče (vključno z dostavljalcem) ne more predvidevati vsebino paketa ali kdo ga pošilja.

Vsi izdelki se med pakiranjem zavijejo v zaščitni papir, ki prazen prostor v škatli zapolni s polnilnim materjalom, tako da dodatno zaščitimo proizvod med transportom.

kutije